In opdracht van Soundshape wilde BNP Paribas Fortis een voice-over voor de explainer video voor hun Iris platform.
Voor een rebranding van Amplo Jobs, en het extern beschikbaar maken van de explainer van HelloAmplo sprak ik de voice-over in in de studio van Sound Wizard.
Stroom vzw liet Cameraad een bedrijfsfilm én een instructiefilm maken en wilde daar een voice-over bij om hun stakeholders en medewerkers meer te vertellen over de werking van hun organisatie.
Via Videoroyal sprak ik voor ducaju, een producent van op maat gemaakte verpakkingen en presentatieoplossingen in karton, hun bedrijfsfilm in.
Vandemoortele vroeg me voor de rebranding van Patisserie du Chef, een video in te spreken in het Frans en Engels, in samenwerking met Catchtafish.
In opdracht van Videoroyal, een video en storytelling agency, verzorgde ik de voice-over voor verschillende vacaturevideos voor de Stad Ninove.
Het VVOG (Vlaamse Vereniging voor Obstetrie en Gynaecologie vzw) wilde een casus rond obstetric violence vertaald zien in een testimonial om awareness rond het onderwerp te genereren op hun komende congres. Vele oudere collega’s geven bijvoorbeeld nog al te vaak een ‘knip’ bij de bevalling zonder daarover te communiceren met de patiënt, vanuit een goede intentie maar zonder zich bewust te zijn van de perceptie door de patiënt. De testimonial toont een zelfzekere vrouw die een achtergrond heeft van seksueel misbruik. Door het gebrek aan communicatie tijdens de bevalling worden oude gevoelens opnieuw opgeroepen waardoor ze met een wrang gevoel blijft zitten. De vzw wil op deze manier de (mogelijke) leefwereld van de patiënt tonen en een oeverloze discussie rond het onderwerp vermijden. Voor video werkten we samen met Videoroyal.
Het VVOG (Vlaamse Vereniging voor Obstetrie en Gynaecologie vzw) wilde een casus rond obstetric violence vertaald zien in een testimonial om awareness rond het onderwerp te genereren op hun komende congres. Vele oudere collega’s geven bijvoorbeeld nog al te vaak een ‘knip’ bij de bevalling zonder daarover te communiceren met de patiënt, vanuit een goede intentie maar zonder zich bewust te zijn van de perceptie door de patiënt. De testimonial toont een zelfzekere vrouw die een achtergrond heeft van seksueel misbruik. Door het gebrek aan communicatie tijdens de bevalling worden oude gevoelens opnieuw opgeroepen waardoor ze met een wrang gevoel blijft zitten. De vzw wil op deze manier de (mogelijke) leefwereld van de patiënt tonen en een oeverloze discussie rond het onderwerp vermijden. Voor video werkten we samen met Videoroyal.
Dexxter is een online boekhoudtool voor zelfstandigen. Voor een promotievideo sprak ik de voice-over in.
Voor Well Played, een animatiestudio uit Gent, nam ik de voice-over op voor een sensibiliseringscampagne voor Symfoon, het Vlaamse blinden- en slechtziendenplatform dat aan inclusie bouwt vanuit de kracht van blinde en slechtziende personen.
Met deze animatiefilm willen ze medewerkers en stakeholders uit verschillende sectoren tips geven.
Voor Well Played, een animatiestudio uit Gent, nam ik de voice-over op voor een sensibiliseringscampagne voor Symfoon, het Vlaamse blinden- en slechtziendenplatform dat aan inclusie bouwt vanuit de kracht van blinde en slechtziende personen.
Met deze animatiefilm willen ze medewerkers en stakeholders uit verschillende sectoren tips geven.
Als echte Aalsterse sprak ik een demo in van een Oilsjterse versie van ‘Het verhaal van Pieter Konijn’ of ‘The tale of Peter Rabbit’, ‘’t Verozjelken van Pieken Konoin’